فروشگاه اينترنتي فرش فروشگاه اينترنتي فرش .

فروشگاه اينترنتي فرش

با فرش وينتيج بيشتر آشنا شويد

در گذشته تنوع كمي در فرش ها وجود داشت اما امروزه ما نمونه‌هاي جديدي از فرش‌ها را در بازار مشاهده مي‌كنيم كه هر يك از نقش و نگار خاصي بهره مي‌برند.  يكي از زيباترين و پر فروش‌ترين انواع فرش ماشيني فرش وينتيج مي‌باشد. اين نوع محصولات با تراكم‌هاي مختلف بافته شده و براي دكوراسيون هاي مدرن و كلاسيك استفاده مي‌شوند. نمونه فرش‌هاي وينتيج با نام ديگر فرش پتينه يا فرش كهنه نما نيز در بازار شناخته مي‌شوند كه هر يك قيمت خاص خود را دارد.

اگر به شكل ظاهري اين محصول توجه داشته باشيد مي‌بينيد كه اغلب در رنگ‌هاي طوسي و نقره‌اي بافته و عرضه شده‌اند كه البته فرش‌هاي وينتيج ماشيني و دستبافت نه تنها در رنگ طوسي بلكه در رنگ‌هاي روشن و تيره نيز بافته مي‌شوند كه برخي از آنها تنها از يك رنگ خاص بهره مي‌برند و برخي ديگر نيز تركيب رنگ فوق العاده زيبايي دارند.

فرش وينتيج از اصيل‌ترين فرش‌هايي است كه تماما در ايران توليد شده‌اند و يكي از دلايلي كه باعث افزايش فروش اين مدل شده تنوع در قيمت فرش هاي وينتيج و طرح آنهاست.

از با كيفيت‌ترين فرش‌هاي موجود در بازار مي‌توان به فرش وينتيج ترك اشاره كرد، اين مدل از فرش در طرح‌هاي مدرن و كلاسيك بافته شده و ارزش قيمتي بالايي دارد.

مشخصات و ويژگي‌هاي فرش وينتيج

هر كدام از فرش‌هايي كه در بازار وجود دارند داراي ويژگي‌ها و خصوصياتي هستند كه افراد را ترغيب به خريد و استفاده از آن مي‌كند و يا موجب انصراف خريدار مي‌شود. فرش‌هاي مدل وينتيج با شانه و تراكم‌هاي گوناگون توليد شده‌اند و شركت‌ها، براي تنوع دادن به اين محصولات، از نخ‌هاي مختلفي جهت بافت استفاده مي‌كنند.

شانه و تراكم فرش‌هاي وينتيج:

  • ۵۰۰ شانه ۱۵۰۰ تراكم
  • ۷۰۰ شانه ۲۵۵۰ تراكم
  • ۱۲۰۰ شانه تراكم ۳۶۰۰

هر چقدر كه تراكم فرش‌ها افزايش پيدا كند، قيمت و كيفيت فرش نيز به طبع افزايش پيدا خواهد كرد. پيشنهاد مي‌كنيم اگر بودجه كافي در اختيار داريد فرش‌هايي با شانه و تراكم بالا تهيه و به دكوراسيون منزل خود اضافه كنيد زيرا اين نوع محصولات جزو لطيف‌ترين و نرم‌ترين فرش‌هاي موجود هستند و راه رفتن بر روي آنها علاوه بر ايجاد حس خوب، هيچگونه حساسيتي براي پاها ايجاد نخواهد كرد.

آن دسته از فرش‌هايي كه براي بافت آنها از نخ هاي طبيعي همچون نخ پشمي، پنبه‌اي و ابريشم استفاده مي‌شود درجه كيفي فوق‌العاده بالايي دارند، درعوض فرش‌هايي كه تار و پود آنها از نخ هاي پلاستيكي همچون آكريليك يا ويسكوز مي‌باشد با قيمت پايين‌تري عرضه مي‌شوند.

فرش وينتيج قابليت شستشوي خوبي داشته و اين يكي از ويژگي‌هاي مثبت اين محصول است، البته به شرطي كه براي شستن آن از مواد شوينده مناسب و غير اسيدي استفاده شود.

خريد فرش وينتيج مناسب چه دكوراسيوني هستند؟

اگر اهل ست كردن و ايجاد هماهنگي ميان لوازم منزل هستيد حتما بايد فرش مناسب دكوراسيون خود را انتخاب و خريداري كنيد. نمونه فرش‌هاي وينتيج تنوع رنگي بالايي داشته و هر يك مناسب دكوراسيون خاصي مي‌باشد.

اگر منزل و اتاق شما با دكوراسيون كلاسيك، مدرن يا فانتزي چيدمان شده است به راحتي مي‌توانيد از فرش‌هاي وينتيج در آن استفاده كنيد.

به طور معمول فرش‌هايي با رنگ روشن براي دكوراسيون‌هاي مدرن استفاده مي‌شوند. اين نوع محصولات تنوع كمتري در طرح آنها وجود داشته و بسيار ساده و منحصر به فرد هستند اما در عوض فرش‌هاي وينتيج كه براي دكوراسيون كلاسيك انتخاب مي‌شوند جزو محصولات پر نقش و نگار با تنوع رنگي بالايي مي‌باشند.

بسياري از فرش‌هاي وينتيج بخاطر طرح كهنه نمايي كه دارند براي دكوراسيون‌هاي كلاسيك به شدت توصيه مي‌شوند.

انواع طرح هاي فرش وينتيج

فرش وينتيج از توليدات فرش كاشان مي‌باشد. اگر به شكل ظاهري اين نمونه فرش توجه داشته باشيد مي بينيد كه از طرح و رنگ متفاوت و جذابي توليد شده است و علاوه بر اينكه تنوع بالايي در طرح و رنگ دارند، داراي قيمت‌هاي متفاوت هستند كه باعث شده افراد با هر توان مالي بتوانند يك يا چند مدل از آن‌ها را تهيه و استفاده كنند. علاوه بر تنوع در طرح و مدل، مزاياي فرش وينتيج باعث افزايش فروش آن شده است.

مزاياي فرش وينتيج:

  • نرم و لطيف هستند و كوبيده نمي‌شوند.
  • بدون پرزدهي و كاملا ضد حساسيت هستند.
  • قابليت شستشوي عالي دارند.
  • ضد لك و ضد چروك هستند.

طرح‌هاي لوزي، دايره‌اي، مربعي و … كه بر روي فرش‌هاي وينتيج نقش بسته بسيار زيبا و منحصر به فرد مي باشند، برخي از اين محصولات تنها در يك يا نهايتا دو رنگ خاص طراحي شده‌اند و برخي نيز تنوع طرح و نقش بالايي دارند.

فرش وينتيج در چه ابعادي توليد مي شود؟

فرش وينتيج در ابعاد متفاوتي توليد مي‌شود و شما انتخاب‌هاي زيادي در اين بخش خواهيد داشت. به طور معمول فرش‌هاي وينتيج در ابعاد زير قابل خريد هستند:

  • ۱×۱/۵=۲متري
  • ۱/۵×۲/۲۵=۴متري
  • ۲×۳=۶متري
  • ۲/۵×۳/۵=۹متري
  • ۳×۴=۱۲متري

فروشگاه فرش مرداس براي رفاه حال مشتريان عزيز خدمات خاصي را ارائه مي‌دهد كه شامل: ارسال سريع و رايگان، ارائه شناسنامه و ضمانت كتبي، تحويل ۳ تا ۵ روز كاري در صورت موجود بودن محصول در انبار و فروش اقساطي با كمترين كارمزد مي‌باشد.

علاوه بر مواردي كه ذكر شد، اگر فرش مورد نياز شما در انبار موجود نباشد پروسه بافت آن بين ۲۰ الي ۲۵ روز انجام و براي شما ارسال خواهد شد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۲:۰۹ توسط:imerdas موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :