فروشگاه اينترنتي فرش فروشگاه اينترنتي فرش .

فروشگاه اينترنتي فرش

جاروبرقي مركزي ، ايده‌اي جديد براي نظافت

جاروبرقي‌ها يكي از لوازم برقي پركاربرد هستند كه نقش آن‌ها را نمي توان ناديده گرفت. اين محصولات برقي در تنوع زيادي از جمله جاروبرقي‌هاي مدرن، جارو شارژي‌ها، جاروهاي هوشمند و جاروبرقي مركزي در بازار وجود دارند كه هركدام بسته به كاربردشان در رنج قيمت متفاوتي قرار مي گيرند و ويژگي‌هايي منحصر به فرد دارند. جاروبرقي مركزيدر خانه‌هاي مدرن امروزي بيشتر كارايي دارد و بيان‌گر تكنولوژي جديد در لوازم خانگي و دكوراسيون است. اين جارو كه از سيستم مركزي تشكيل شده، كار نظافت خانه را راحت‌‌تر كرده است چون ديگر لازم نيست دستگاه جارو را به دنبال خود بكشيد و شما فقط با يك لوله خرطومي بلند و سري جارو برقي سر و كار داريد.

نحوه كار جاروبرقي مركزي چگونه است؟

  1. جاروبرقي مركزي يك سيستم مكنده قوي و استاندارد است كه به منظور نظافت خانه و انتقال آلودگي‌ها به فضايي بيرون از خانه شما تعبيه شده است.
  2. بخش اصلي و مركزي اين جارو‌ها در فضايي خارج از خانه مانند پاركينگ، انباري، بالكن،‌ موتورخانه و … قرار داد و به وسيله لوله‌هايي مخصوص به پريزهاي مكنده كه در ديوار تعبيه شده اند به داخل خانه متصل مي شود.
  3. نوع موتور اين دستگاه بسته به متراژ واحد آپارتمان و طبقات متفاوت است و‌ اين جاروها قابليت استفاده هم براي آپارتمان‌هاي تك واحدي و هم برج‌هاي چند طبقه را دارند.

مزاياي استفاده از جاروبرقي مركزي

جاروبرقي مركزي

  1. از آنجايي كه موتور دستگاه در خارج از فضاي خانه قرار دارد هنگام كار با آن سر و صدايي توليد نمي شود و از طرفي مانند جارو برقي‌هاي معمولي، خروجي هوا در داخل خانه ندارند كه به همين دليل هواي خانه تميز و مطبوع مي ماند و گرد و غبار در هوا پخش نمي شود.
  2. يكي ديگر از مزيت‌هاي اصلي اين جارو، استفاده راحت از آن‌هاست به طوري كه ديگر لازم نيست وزن سنگين جاروبرقي‌هاي معمولي را تحمل كرد.
  3. مخزن دستگاه نيز در قسمت بيروني خانه قرار دارد پس از اين جهت مانند جاروبرقي‌هاي معمولي در هنگام تخليه كيسه، آلودگي ايجاد نمي كنند.
  4. در واحد‌هاي مختلف مي توانند هم زمان از دستگاه استفاده كنند.
  5. در هنگام نصب اين جارو‌ها مي توان در تمام قسمت‌هاي خانه حتي در راهرو و لابي ساختمان نيز پريز مكنده نصب كرد و چون اين پريز‌ها درپوش دارند مانع نفوذ حشرات مي شوند.
  6. جاروبرقي مركزي قدرت مكش ۳ تا ۵ برابر بيشتر نسبت به جاروبرقي‌هاي معمولي دارد چون دستگاه آن نياز به جا به جايي نداشته و مي توان از موتور قوي‌‌تري استفاده كرد.

تجهيزات و نصب جاروبرقي مركزي

جاروبرقي مركزي

نصب اين جارو‌ها بهتر است در زماني كه تاسيسات نهايي ساختمان انجام مي شود صورت گيرد چون نياز به لوله كشي‌هايي داخلي دارد البته اين لوله‌ها در معرض ديد قرار ندارند و به خوبي عايق كاري مي شوند.

  1. موضوعي كه در استفاده از جاروبرقي مركزي اهميت دارد رعايت نكات اصولي براي نصب و لوله كشي آن است چون شما اگر قوي‌‌ترين جاروبرقي را نيز تهيه كنيد در صورتي كه در مسير لوله‌ها گرفتگي يا خرابي باشد قطعا جاروبرقي شما به خوبي عمل نخواهد كرد.
  2. در اين جارو برقي براي تعويض مخزن يا تعميرات، احتياجي به جا به جايي آن نداريد و همه كارها در همان محل انجام مي شود.
  3. جاروبرقي مركزي با مدل‌هاي مختلف و تجهيزات جانبي توليد مي شود كه براي متراژهايي متفاوت از ۱۵۰ تا ۵۰۰ متر مناسب است.
  4. نمونه‌هايي از اين دستگاه مجهز به كنترلي هوشمند است كه مواردي مانند نقص در دستگاه، پر بودن مخزن، خرابي و … را به مصرف كننده اطلاع مي دهد اما در نمونه‌هاي معمولي تنها بايد لوله خرطومي را به پريز وصل كرد تا جارو به طور اتوماتيك فعاليت خود را آغاز كند.

برچسب: انواع جاروبرقي، جاروبرقي مركزي، دكوراسيون خانه، لوازم خانگي برقي، لوازم خانگي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۰۳:۵۰ توسط:imerdas موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :