فروشگاه اينترنتي فرش فروشگاه اينترنتي فرش .

فروشگاه اينترنتي فرش

براي اتاق خواب مستر خود چگونه فرش انتخاب كنيم؟

از آنجايي كه اتاق خواب مستر بزرگترين اتاق هر خانه اي است معمولا به عنوان اتاق والدين خانه انتخاب مي شود. اين اتاق با فضاي بزرگ، امكان ايجاد يك نشيمن كوچك را نيز فراهم كرده است و معمولا اتاقي كوچك با كمد ديواري براي تعويض لباس در آن قرار دارد. همين طور حمام و سرويس بهداشتي جدا براي آن در نظر گرفته شده است. فضاي بزرگ اين اتاق خواب فرصت خوبي ايجاد كرده تا از فرش به عنوان يك كفپوش براي آرامش و راحتي، و همين طور زيبايي فضا استفاده شود. بزرگ بودن اين فضا، دست شما را در انتخاب مدل فرش اتاق خواب باز مي گذارد و برخلاف ساير اتاق‌هاي خانه انتخاب‌هاي بيشتري براي تغيير دكوراسيون خواهيد داشت. دلايل متعددي براي ‌ترجيح دادن فرش به عنوان كفپوشي نرم به ساير كفپوش‌ها خصوصا در اتاق خواب وجود دارد كه مهم‌ترين آن‌ها شامل راحتي و آسايش فرش و از طرفي نقش خيره كننده آن در دكوراسيون است.

حفظ آرامش و راحتي در فضاي اتاق مستر

با وجود اينكه دكوراسيون اتاق خواب مستر طراحي متفاوتي دارد به عنوان بخش مستقلي ار فضا امكانات بيشتري در آن تعبيه شده اما همچنان اصالت آن به عنوان فضايي براي استراحت و آرامش در نظر گرفته مي شود. زماني كه از خواب بيدار مي شويد قبل از مسواك زدن و نوشيدن چاي، اولين چيزي كه با آن مواجه مي شويد كف اتاق است (اولين جايي كه پاهايتان بعد از خواب طولاني در محيط گرم و نرم با فضاي بيروني تماس پيدا مي كند)،‌ قطعا كسي دوست ندارد در اين رويارويي با سرماي آزار دهنده كف اتاق مواجه شود، اين موضوع از مهم‌ترين دلايل انتخاب يكمدل فرش اتاق خواب است.

مدل فرش اتاق خواب

نكته ديگر حفظ آرامش فضاي اتاق خواب است،‌ فضايي كه بايد در زمان استراحت شما كمترين آلودگي صوتي وجود نداشته باشد. به كمك فرش‌ها مي توانيد از سر و صداي بيشتر يا انعكاس صدا جلوگيري كنيد. در اتاقي كه از فرش به عنوان كفپوش استفاده مي شود صداي وزش باد، انقباض و انبساط وسايل چوبي و …كمتر شنيده مي شود.

ابعاد مناسب براي مدل فرش اتاق خواب مستر

فضاي اتاق خواب بايد گرم و آرامش‌بخش باشد و فرش به عنوان يك عنصر كليدي نقش به سزايي در اين موضوع دارد و از آنجايي كه اتاق مستر فضاي زيادي دارد بهتر است براي كفپوش آن تنها به سراميك، پاركت و … اكتفا نكنيد. انتخاب فرش‌هاي بزرگ براي اتاق مستر انتخاب ايده آلي است چرا كه سطح زيادي از فضاي اتاق را پوشش داده و از طرفي در تكميل زيبايي اتاق بسيار موثر است. طراحي‌هاي داخلي در سال گذشته نشان مي دهد تمايل افراد براي استفاده از كفپوش‌هاي نرم مانند فرش و موكت در كف اتاق خواب بيشتر شده و هرچقدر كه به دنبال فضاي شيك و لوكسي باشند راحتي در اتاق خواب حرف اول را مي زند به همين دليل به سراغ فرش‌هاي بزرگ يا موكت‌ها مي روند و سعي مي كنند سراسر كف اتاق را پوشش دهند.

اما اگر طرفدار سادگي هستيد و همچنان تمايل داريد از انواع مدل فرش اتاق خواب استفاده نكنيد مي توانيد موكت را به عنوان كفپوشي جايگزين انتخاب كنيد. با وجود اينكه عده اي فكر مي كنند موكت‌ها كفپوش‌هاي منسوج شده اي هستند اما همچنان به عنوان كفپوشي ساده و راحت كاربردهاي زيادي دارند. در صورت استفاده از موكت‌ها مي توانيد براي تزئين فضا از چند فرش كوچك و ظريف نيز استفاده كنيد.

نظم بيشتر به كمك انتخاب بهترين مدل فرش اتاق خواب مستر

مدل فرش اتاق خواب

بعد از نقش كاربردي فرش، مي توان زيبايي آن را به عنوان مهم‌ترين دليل براي انتخاب دانست. زيبايي خيره كننده اي كه در كفپوش ديگري ديده نمي شود. فرش‌ها اين آزادي عمل را به شما مي دهند تا در صورت لزوم آن‌ها جا به جا كنيد يا حتي به اتاق ديگري ببريد و به اين‌ ترتيب فضايي يكنواخت و كسل كننده نداشته باشيد. از طرفي در اتاق خواب مستر قسمت‌هاي مختلف را نمي توان با ديوار يا چيزي مشابه تفكيك كرد ولي در عوض مي توان از فرش كمك گرفت. با كمك فرش‌ها مي توانيد محدوده فضاي نشيمن، جلوي تخت و … را مشخص و از نظر بصري نظم بيشتري در اتاق ايجاد كنيد.

در دكوراسيون اتاق خواب مستر وسايل بيشتري مانند ميزها، مبلمان و … وجود دارد كه اين فرصت را به شما مي دهد تا مدل فرش اتاق خواب خود را با آن‌ها هماهنگ كنيد و همين طور فضاي بيشتري در اختيار خواهيد داشت تا از چند فرش بسته به هر قسمت اتاق با طرح و رنگ متفاوت استفاده كنيد.


برچسب: خريد فرش، دكوراسيون اتاق خواب، فرش، فرش اتاق خواب، دكوراسيون، دكوراسيون داخلي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۴۰:۰۳ توسط:imerdas موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :