فروشگاه اينترنتي فرش فروشگاه اينترنتي فرش .

فروشگاه اينترنتي فرش

ايده‌هاي دكوراسيون بهاري براي استقبال از نوروز

با نزديك شدن به اسفند كم كم سرما در حال رفتن است و طبيعت، زيبايي خود را به نمايش مي گذارد. اين فصل زيبا براي ما ايراني‌ها و مردم زيادي در جهان با آغاز سال جديد همراه است و تغيير و تحولات بزرگي را به ارمغان مياورد. همه ما دوست داريم در سال نو، تصميمات جديدي بگيريم و همه چيز را نو نوار كنيم در اين ميان رسم خانه تكاني به خوبي اين ويژگي را بيان مي كند، رسمي براي تازه كردن خانه و از بين بردن كثيفي‌هاي آن. اما ماجرا به اين جا ختم نمي شود و اكثر ما دوست داريم براي نوروز وسايل خانه را نيز جديد كنيم يا تغيير دكوراسيون بهاري داشته باشيم.

با دكوراسيون بهاري هواي خانه را تازه كنيد

اولين قدم براي تغيير دكوراسيون از بين بردن آلودگي‌ها و تميز كردن خانه است. اين بخش يكي از مهم‌‌ترين قسمت‌هاي تغيير دكوراسيون بهاري است. سعي كنيد از وسايلي قديمي و كهنه كه ديگر از آن‌ها استفاده نمي كنيد رها شويد و فضاي آزاد بيشتري داشته باشيد. هرچقدر كه دكوراسيون شما شلوغي كمتري داشته باشد احساس راحتي و سبكي بيشتري مي كنيد. اگر نمي خواهيد وسايل نو بخريد بقيه وسايل قديمي كه احتياج داريد را تميز كنيد و اگر مي توانيد با رنگ يا پارچه ظاهر آن را نو كنيد.

رنگ‌هاي بهاري را به دكوراسيون اضافه كنيد

دكوراسيون بهاري

هرچقدر از قدرت رنگ‌ها بگوييم كم گفته ايم چون اين عناصر يكي از قدرتمند‌‌ترين عناصر دكوراسيون هستند كه هر تغييري در فضا به كمك آن‌ها امكان پذير مي شود. فصل بهار، فصل رويش است، درختان جوانه مي زنند و شكوفه مي دهند پس غالب رنگ اين فصل در طبيعت؛ سفيد، صورتي ملايم و سبز است. شما هم اگر مي خواهيد بهار را به خانه بياوريد بهتر است از اين رنگ‌ها استفاده كنيد. مي توانيد ميز‌ها يا صندلي‌هاي قديمي خانه را با رنگ‌هاي زيبا و بهاري جلوه اي دوباره بدهيد و از آن‌ها در دكوراسيون استفاده كنيد يا لوازم تزئيني با رنگ‌هاي شاد و بهاري به دكوراسيون اضافه كنيد. يكي از رنگ‌هايي كه به نو شدن و درخشش بيشتر دكوراسيون بهاري كمك مي كند طلايي است پس سعي كنيد اين را نيز به دكوراسيون بهاري خود اضافه كنيد.

طبيعت را ناديده نگيريد

يكي ديگر از راه‌هاي زنده كردن دكوراسيون، استفاده از عناصر طبيعي مانند چوب است. چوب ها به خوبي مي توانند فضايي با طراوت در دكوراسيون ايجاد كنند. حالا كه نزديك بهار و نوروز هستيم بهتر است از وسايلي با چوب‌هاي طبيعي استفاده كنيم همين طور از گل‌هاي طبيعي بيشتري استفاده كنيد و سبزي و طراوت بهار را به خانه ببريد.

طرح‌هاي بهاري

دكوراسيون بهاري

استفاده از پارچه‌هاي گلدار با تم رنگ‌هاي روشن اثري فوق العاده در دكوراسيون بهاري مي گذارند. به كمك اين پارچه‌ها مي توانيد بدون تعويض مبلمان اجزايي مانند كوسن‌ها، روميزي‌ها و … را تغيير دهيد و بهاري كنيد. اما اگر اين امكان برايتان فراهم باشد مي توانيد پارچه يكي از مبل‌ها را با رنگي شاد و بهاري تغيير دهيد تا تغيير دكوراسيوني اساسي داشته باشيد. براي اين كار دقت كنيد تا زياده روري نكنيد و دكوراسيون اصلي خانه را از بين نبريد.

از كاغذ ديواري در دكوراسيون بهاري كمك بگيريد

كاغذ ديواري‌ها مجال خوبي هستند تا هر آنچه مي خواهيد در فضا ايجاد كنيد. كاغذ ديواري‌هاي خود را بهاري و متناسب با دكوراسيونتان انتخاب كنيد. از طرح‌هاي شاد و رنگي اما ساده‌‌تر انتخاب كنيد تا زود دلتان را نزند و مجبور به تعويض آن‌ها نشويد. بهتر است تمام ديوارها را كاغذ ديوار نكنيد چون فضا گيج كننده مي شود، استفاده از كاغذ ديواري تنها براي يك ديوار كفايت مي كند.

آينه‌ها

آينه‌ها يكي ديگر از اجزاي اصلي در دكوراسيون هستند كه علاوه بر انعكاس نور فضا را بزرگ‌تر نشان مي دهند به همين دليل به كمك آينه‌ها مي توانيد فضا را دلباز‌تر نشان دهيد خصوصا اگر آن‌ها را در برابر پنجره‌ها قرار دهيد تا انعكاس طبيعت را به داخل بياورند يا عناصر طبيعي و گلدان‌هاي گل را در مقابل آن‌ها بگذاريد تا طراوت و شادابي را در فضا دو برابر كنند.


برچسب: چيدمان جديد منزل، دكوراسيون بهاري، مدل چيدمان منزل، نوروز، دكوراسيون، دكوراسيون داخلي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۳۷:۵۴ توسط:imerdas موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :